merhaaba kızım 28 aylık 1aydır tuvalet egitimi sürecindeyiz. almadıgımız kitap lazımlık aparat vs kalmadı. ve hala söylemiyor. sadece götürürsek varsa yapıyor. kaka da iki kere anca yaptı yani yapacagını anladgımda götürdüm öyle. ne yapmalıyım sizce bırakayım mı?