Kizlar bundan 6 yıl once gittigimde makat çatlağı var dnemisti krem vermislerdi. Şimdi yabi 6 aydir filan affedersiniz dışkıda mukus var büyük be dışkıdan sonra bicak kesigi gibi agricsonra kan oluyor pecetede ve hafif kasiniyor. Hep erteledim mal gibi ama korkuyorum ya basina gelen varmidir bu makat catlagimidir googla yazinca her sey yaziyo rektum kamseri değildir dimi bu ya cok korkuyorum carsambaya randevu aldim ama icim icimi yiyor