Yerleri boyamayın sakın çok büyük pişmanlık. Markayı bilmiyorum ama annemin banyosunu duvar ve yer olarak boyadık sürekli soyuldu. En son artık zaten eskiydi diye tamamen tadilat yaptırdık. Mümkünati varsa bunu yapın yoksa boyadıktan sonra mecbur yapıyorsunuz 😀