Blueandpurple72 Ben ordudan 4 ay önce taşındım çok sakin güzel bi şehir kiralar uçuk, sebze meyve uçuk. Altınorduda tutacaksanız kıytırık bir mahalleye 20 vermeyin gidin akyazıda sahil tarafında oturun hem merkeze de yakın