Kaanalp12 6ayı bulmaz bence benim oğlan 3,5ayında anne mEMe diyordu 2gün öncede baba dedi🥰5.ci ayına girecek ama konuşması birazda aileye bağlı biz uyandığından yatana kadar büyük biri gibi konuşup sohbet ediyoruz çok mutlu oluyor hoşuna gidiyor hergün hikaye kitabı okuyorum resimlerine bakarak dinliyor gülüyor konuşuyor 🥰bol bol konuşun Bebeğinizle hem araNızdaki baĞda KuVvetleniyor❤️🧿