zengi7_4 tazemom1 merhaba ben ağrılı biri olarak kesinlikle artık sosyal aktivite konusunda bile level atlamış bir doğu şehri diyorum. Okul eğitimleri de çok iyi insanları da. Yazın tam bir cennet
tazemom1 yoncaaaaa Ciddiyet12 tastam zengi7_4 Evet tayin çıktı hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🌸
Seyma-55 Aklimideliricem ilçelerinde Doğubeyazıt gelişmiş bir yer diğerleri pek öyle değil benim eşim PÖH sadece merkez oluyo bizde o yönden iyiyim ama size şunu söyleyebilirim o şehri güzelleştiren arkadşlık oluyor ortam oluyor ahnı apartmanda birtane arkdşm vardı dostum oldu onunla dolu dolu 3 sene geçirdim bir kere sıkılmadık 😄
Aklimideliricem Seyma-55 yaa bende inşallah kafama göre birini bulabilirim 😂 şimdi memleketim diye hiç arkadaş arayışına bile girmedim ama ilk defa bu kadar uzağa gidiyorum korkuyorum biraz fkskfjjf
Seyma-55 Aklimideliricem şehir tabikide önemli ama bnce arkdaş çok daha önemli şuan ordudayım mesala ama okdr yakın arkdaşım yok batı doğu gbı değil arkdaşlık konusunda. İnsanları flan iyi cnm merak etme ev konusunda da, yardımcı olmaya çalışırım merkez de sizin
Cglky Biz de Karabük ten ağrı merkeze tayinciyiz. 6.5 aylık ta ikiz bebişim var hemşireyim hastane çok kötü diyorlar.. ilk tayinim basıl adapte olurum zor. Askeri Lojmanlar hakkında bilginiz var mı nasıl hastaneye yakın mı
Seyma-55 Cglky devlet hastanesi fırat mahallesinde evinizi ordan tutabilirsiniz o mahalle genelde memur kesimi bnm arkadaşım da vardı hastanede hemşire idi memnundu korkmayın