eda010 hatta bizim blokta boş daire var isterseniz yardımcı bile olabilirim emlakçıda aynı sitede oturuyor zaten . Merkezden biraz mesafeli ama çok iyi ve sakin bi yer bizim apartmanda hepimiz polis ve asker iz ortam ve komşularımız iyi güvenlik var kapıcı vs var hepsi