gebesasli canım bu bir süreç. Ben 6 saat aç bırakmadım ama emmiyordu 3 saate kadar aç kaldığı olmuştu 6. Ay içinde atak zamanı yaşadık bunu. Uyku öncesi emiyordu uykulu haliyle yani. Ona yoğunlaşmıştım. Bir de böyle yaparsan sütün azalır o kadar saat beklerse memede süt, laktasyon durur. Bebeğini cezalandırma geçecek😌 stoktaki sütlerinden ver kaşıkla ver, kaşı biberon ile ver ama aç bırakma