Aselduru88 Doğduktan 3 gün sonra bebek beslenememşş dediler sarılık da cok yüksek di doktor acil mama takviyesi verin dedi emzirme danışmanına yönlendirdi oradakiler sütün yeterli mama verme dedi ama bebegim hep agladı doktorda mama deyince verdik hem meme hem mama gidiyoruz hâlâ kafam karışık mamayı tamamen kesmek istiyorum ama sütüm öyle cok yok hissediyorum hersey yedim içtim dere oto bestlak 3 litre su tahin pekmez daha akla gelebilecek hersey. Az önce bebeğim uyandı sağ gögsümü emdi sol göğsümü sağdım sol gögsümden çıkan süt bukadar ( bebegim 1 aylık )
12betul Aselduru88 Kuru dut hoşafı deli gibi süt yapıyor diğer takviyelere de devam et . Sağımı da emdiği göğüsten emdikten sonra sağ . Allahın izni ile artacaktır . Birde bebeğin çene kası ile sağım asla bir olmuyor bebekler daha iyi çekiyor . Emzirdikçe daha da artacaktır . Benim mesela sol göğsüm 60 cc çıkıyor sağ göğsün 120 cc çıkıyor . İkisi birbirinden farklı . 4 ay 18 günlüğüz biz
Lolik Aselduru88 sağımla sütün çokluğu anlaşılmaz. Her kadının sütü sağımla çıkmıyor . Benim iki göğsümden bu kadar bile çıkmazdı ama sadece anne sütüyle büyüdü oğlum. Sütünüzün az olduğunu düşünme sebebiniz tek buysa yanlış düşünüyor olabilirsiniz.
Cylnmiray Aselduru88 maşallah diyeyim gene gayet güzel çıkmış. Zaten emmeyle bebek daha fazla süt çıkarıyordur makinayla aynı olmaz onun çene gücü 🥰 bence böyle devam edin .o emdikten sonra sağın .
birselduru Biz 2.5 aylık olduk, sol memeyi çok az emerdi sağardım 30 zar zor çıkardı hala solu az emiyor 1 aydır sağmıyorum mama yok sadece anne sütü, gelişimimiz normal bir sıkıntı yok