Kızlar sosyal medyaya cok aldanan biri değilimdir ama algoritmam haliyle ek gıda sürecinde olduğumuz için tariflerle dolu. Elimden geldigince hem göze hitap edecek hem de sağlığına hitap edecek tarifler hazırlamaya calistim ama artık pes ettim. Cok yoruldum. Hazirlarken ayrı, yedirirken yaltığım şaklabanlıklarla ayrı.. Yemiyorr. Ortaligi yıkıyor. Siz gercekten bir tabagin 3 bölmesini de doluruyor musunuz? Avakadolar eşliğinde, tatli patates yatağında kuşkonmazlar vs vs yapabiliyor musunuz öyle degisik tarifler en azından vakit bulup? Yok yani kendimi de kotu hissetmeye başladım onl süslü tabaklı anneler gibi olamiyorum diye bir ara bebegime haksizlik ettigimi düsündüm.Ben pes ettim artık ben ne yiyorsam öncesinden tuzsuz baharatsiz ayırıyorum ve yoluma devam ediyorum o mutlu ben mutlu. Siz ne durumdasiniz