Kızlar bu 2.postum,dün çok görülmedi sanırım,oğlumu dün kesme kararı aldm dün sabahtan beri sadece bı kere o da gece çok ağladı die uyuklarken verdm onun dışında hiç emmedi,geliyor açıyor öğğ diyor kaçıyor emmek istemiyor ama gece çok aşırı zorladı çok ağladı,sizlern süreci nasl geçti agladgnda geceleri nasl başa çıktınz.Gunduz bir şekilde idare ediliyor da gece çok korktm yordu beni ya