suheyla92 Oyun citi satmak istiyorum ebat olarak 2 koli eder ek kargo ucreti cikarir mi? Sikayetvarda bununla ilgili cok baslik var daha once satan var mi diye size sormak istedim 🙏🏻
merrv26 suheyla92 çıkıyor valla ben çaydanlık sattım en son küçücük kutuya bile ekstra 10 lira kesmişler sizinkilere hayde hayde çıkar
ayisit suheyla92 kargonun boyutuna göre çıkıyor. En boy hesaplaması yapılıyor desi deniyor yani ona da her firma farklı fiyat çıkarıyor.
suheyla92 ayisit canli destege baglandigimda bunun bilgisini vermiyor sagdan soldan duyuyoruz ucuza satacaktim boyle olunca cebimden para cikacak resmen hic satmam daha iyi
alparslan14subat suheyla92 ben bebek arabası sattım benden işlem ücreti kesmiş anlamadım kesiyor 500 tl üzeri maalesef birde dolaptan çıktım çok fazla komisyon alıyor diye üstelik
ayisit suheyla92 evet ben 2 yıl önce gelinliğimi koydum ilana ı zaman için 1500 lira ekstra para istediler kargodan satmadım
suheyla92 ayisit gardrops mu? Ohaa. Hic guvenemiyorum yani ürün satmak yerine bedava verip ustune kargoya para mi odicez
ayisit suheyla92 hem dolap hem de gardropsa koymuştum ama en çok dolap kesinti yapıyor. Artık hiç mantıklı değil o satış yapmak eline para geçmiyor insanın.