kaandurumoms Kızlar ben 18 martta çalışabilir alıp 29 martta çalışamaza çevirdim. Martın maaşını nisanda tam aldım. 29 nisanda doğum yaptım. 5 mayısta doğum param yattı işyeri ay ay bildireceğini söyledi sgkya ama ben kaç ay daha alacağım?
[silindi] kaandurumoms şimdi sizin raporunuz mart sonunda başladığı için nisan mayıs haziran ve temmuz aylarında raporlu olmuş olacaksınız. Muhtemelen temmuzun ortasında raporunuz bitmiş olur. Benim de aynı şekildeydi dört kez para yattı.
kaandurumoms [silindi] evet 19 temmuz rapor bitmiş oluyor . Asgari ücret bazındamı yattı acaba toplam rapor paranız ne oldu? Ben asgari ücret üzerinden çalışıyorum. İlk ğcret 22.707 yatmış