Umutunannesi_ Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Biz Hatay Erzindeyiz burası küçük bir ilçe. Biri merkezi biri dış karakol olmak üzere iki karakol var. Eşim merkez karakolda asayişte nöbet/istirahat mesai olarak çalıyor. Diğer karakollar hakkında çok bir bilgim yok. Ama asayiş genel olarak böyle diyebilirim. Komando için hiç bilmiyorum. Sosyal hayat olarak ilçede çok bir seçenek yok maalesef ama konum olarak birçok yere yakın o yüzden sıkıntı yaşamıyoruz. Adana’ya 1 saat, İskenderun’a 45 dk, Osmaniye 15 dk gibi. Devlet hastanesi ve küçük bir özel hastanesi var. Ev kiraları 10binden başlıyor. Hatay merkez depremden sonra hala toparlanmaya çalışıyor. İskenderun, Dörtyol, Arsuz, Samandağ sosyal olanakları gelişmiş ilçeler.