Janset2105 ben de düzen kurdum dediğiniz gibi sabit saatlerde uyutmaya çalışıyorum ama gündüz uykuları kısa sürüyor ve gece saat başı uyanıyor bazen 🤦♀️ sallama ya da meme ile uyuyor, ben de o şekilde uyuduğu için uyandığını düşünüyorum. 3 aylıktan beri az çok Bi düzeni var. Ama gündüz yarım saatte uyanıyor mesela, bazen 1 saat uğraşıp geri uyutamıyorum. 🤷♀️