Kızlar 9 Nisan’da sezaryen doğum yaptım. 48 gün oluyor ve ben hala ped kullanıyorum afedersiniz kanamam hem yoğun hem koyu renkte.
Öyle sıkıldım ki hiç çekilmiyor. İlk 25-30 gün aynen şuanki gibi yoğun ve koyu renkte idi. Sonradan tam geçti dedim bitiyor herhalde dedim. Rengi açıldı bir tık.
Ama 10 gündür yine yoğun ve koyu renkli. Doktora mı sorsam veya gitsem bilemedim. 🤦🏼♀️🫨