Kızlar bir dahaki ay tatile gideceğiz aslında rezervasyon yaptırırken denk gelmiyordu ama aydan aya birden tam o günlere kadar çekti vücudumun bana küçük oyunları 🥲 ben de tatilde ilaç kullanıp yan etkileriyle uğraşmaktansa bu ayki adetimde kullanıp öteleyeyim diye düşündüm ama bir sonraki adetim de otomatik ileri atar mı yoksa normal düzeninde mi gelir tam emin olamadım. Bu konuda deneyimi ve bilgisi olan var ise beni aydınlatabilir mi lütfeeen 🙏🏻