susamtanem_
ben öyle yapacağıma kendime bir bebek dogurur bakarım daha mantıklı gelir..
he maddi olarak çok çok zor durumda iseniz ona bir şey diyemem insan yapar mecbur ama çok zor bir baskasinin bebeğinin tüm yükünü sorumluluğunu almak..
abimle yengem ikisi de öğretmen bu yıl sene başında okula başlayacak eşi, diyor ki sana vereceğiz oğlanı asla kabul etmedim. Bakmam gereken bir bebeğim var zaten dedim..