beyemrr çalıştığınız işyerine iş göremezlik raporunuzu teslim ederseniz onların muhasebeye bildirmesi gerekiyor. Doğum sonrasında 8 hafta rapor hakkınız var. Rapor bildirildikten sonra SGK iki parça halinde ödeme yapıyor, e devlette geçici iş göremezlik ödeneği diye sorgularsanız alt kısımda iban tanımlayabileceğiniz bir alan var, banka hesabı tanımlarsanız o hesaba yoksa sizin adınıza PTT’ye yatar.