Kızlar yardımcı olurmusunuz iyice kafam karıştı. Benim gibi sadece anne sütü verenler ve ek gidaya geçenler bi fikir verebilirmi bana bu süreç nasıl ilerliyor. Sadece tadımlık olarak mı ilerliyoruz bu ay çorbalar püre ler yapanlar var. Bunu nasıl ayarlicam doyumluk yaparsam anne sütü az içecek bu sefer. Sizler nasıl yapıyorsunuz yaptınız?