Kızlar ultrasonum var yakın zamanda.ayıptır söylemesi kol altı mı geçende almıştım ama şimdi tam büyümemiş.utanıyorum ya sizce napsam alamıyorum da ucu bile görünmüyor nokta nokta daha çıkmamış.erkek doktor çekecek ultrasonu sizce napsam yaa fikir verir misiniz utanıyorum ☹️☹️