Layddiana bizde öyleyiz canım gece emiyor ama o kadar az yapıyor ki belki 2 kere falan. Eskiden dolar şişerdi. 9.5 aylık olacak gündüz bile çok çok az emiyor. Su da içiriyorum ama çişi baya azaldı. Acaba büyüdüğü için mi anlamadım. 3 öğün yiyor doktor yemekler doyuyordur dedi bana