aysenurhonluk Merhaba arkadaşlar 7 aylık oğlum çişini az yapıyor beslenme iyi kilo kaybı yok daha önce böyle bi durum yaşayan var mı Not:Yarın doktora götürcem
hasibe04 aysenurhonluk benimkide 7 ay 22 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri çiş sayısı azaldı formül mamasını içmek istemiyor hiç oyüzden azaldı doktora sordum kilosunda bi sorun yoksa sorun olmaz dedi
eyberenimo aysenurhonluk benim kızımda 7 buçuk aylık aynı durumdayız ama terliyor sıcaktan o şekilde kaybediyor su siz daha çok sıvı vermeye çalışın düzelir