SistemYavasAmaCalisiyor caglanne ne kadar çok aynı durumda olan varmış iştahsız bebekler grubu mu kursak 🥲 Orda yaptığımız yeni tarifleri falan paylaşırız
caglanne LeoBaby bizde suan o doneme girdik sanirim 4 gundur hicbir sey yemiyor dis mi diyorum ama patlak veren bisey de yok anlamiyorm ben herkesin cocugu kurabiye kıtlıyo bizimki hala corba yogurt