Merhaba kızlar 8 aylık kızım varken hamile kaldım hiç adet olmamıştım prezervatifle korunuyorduk ve neden adet olmadım diye doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim ilk başta çok ağladım nasıl bakıcam nasıl yetişicem diye çünkü birde 5 yaşına girmek üzere olan oğlum vardı yetememek ve bakamamaktan çok korktum 7. Haftasında kalp atışını duyduk ve içim ısınmaya başlamıştı varlığına alışmıştım hatta bebek doğmadan önce çocuklar için oda planı yapıyordum ne alsam nasıl düzene koyarım gibi 9 haftalık hamileyken kızım zatürre oldu ve hastaneye yatmak zorunda kaldık 9+5 de karnıma ağrı girdi ve çok şiddetliydi karnımda sanki 5 aylık hamile gibi şişmişti acile gittim ağrıdan duramadım ve bebeğin öldüğünü öğrendim kürtaj oldum 3 gün oldu kendimi çok suçluyorum ben onu istemedim kabul etmem çok uzun sürdü oda beni istemedi diye kendimi sürekli suçluyorum yemek yiyemiyorum su içemiyorum gülemiyorum biliyorum 2 çocuğum daha var psikolojimin sağlam olması lazım ama yapamıyorum sürekli ağlayasım geliyor sürekli rüyamda sen beni istemedin diye sesler duyuyorum bu psikolojiden nasıl çıkarım gerçekten ben onu ilk başta istemediğim için mi terk etti beni