gokcemsfg Kızlar dün akşam banyo yaptırdım, hiçbir sorun yoktu banyo esnasında öksürme boğulma falan, sabah kakasının ishal olarak yaptı. Sonradan aklıma geldi akşam banyo yaparken su yuttu muhtemelen. İshal dışında neye dikkat etmeliyim? Başına gelen var mı
laymeriii gokcemsfg ben kızımı yıkarkende bazen kaçıyor bi sorun yaşamadık bu zamana kadar çok dolu bi şekilde yutmadıysa bu kadar paniklemeyin
gokcemsfg laymeriii ben de yıkarken haldır huldur yıkadım dikkat etmedim aman Nolcak sanki biz de öyle yıkanıyorduk dedim. Sonradan yorumları okuyunca enfeksiyonlar yoğun bakımlar falan korktum
laymeriii Yigitkomuz_ ya haldur huldur değil tabiki ama çok az su kaçmasındanda bişey olucağını düşünmüyorum çünkü büyüdükçe kıpır kıpırlar durmuyolarki