pyrzaslnnn47 geçmiş olsun öncelikle🌹 bir ay uzun bi süre ama hastalık için ya doktor ne diyo bu duruma
Yaptıgım şeyleri söyliyim belki denersiniz az bi tereyagını eritiyorum kadeye alıyorum üstüne pekmez koyup güzelce karıştırıyorum birer kaşık yani az yapıyorjm ben günlük gibi düşünün onu yediriyorjm öksürüyo için birde bebekler için vicks var onu yatırırken ayaklarına sürüyorum çorap giydiriyorum birde göğsüne sürüyorum öyle yatırıyorum eger burnu çok tıkalıysa istemesemde saglam bir burun açıcı sprey sıkıyorum nefes alamamsından iyidir diye düşünüyorum öyle öyle topluyoruz bizde