anneolankedi Kızlar bebeğim 6 günlük ve meme emmiyor küçük doğdu o yüzden şu an meme tutacak kadar gelişmedi 3 gün önce mastit oldum antibiyotik vs başladılar düzenli sağıp boşalttım rahatladı ama şimdide çok fazla süt geliyor e ne güzel demeyin saat başı memelerin sertleyo boşaltcam diye uyku yok bebeğimle de ilgilenemiyor önerisi olan yaşayan var mı tanziklş geliyo süt ve saat başı akıyo baya pijama değiştiriyorum o derece memelerimle ilgilenmekten bebeğim kaldı tek istediğim biraz beneğşmle ilgilenecek vaktimin kalması
dygozcn anneolankedi bende ilk zamanlar yaşamıştım hiperlaktasyon şeklinde cok fazla süt geliyordu ve kıyafetlerim hep ıslanıyordu soğuk kompres yapın ve dar iç çamaşırı giymeye calısın kontrolsüz sağım yaptığınız zamanda sütünüz artar. Zamanla düzelecektir
surprizbebe anneolankedi fazla sağım hiperlaktasyona sebep olur. Mastit varsa sağım yaptıktan sonra soğuk kompres yapın buzla. Süt kanalları büzüşür süt üretimi yavaşlar.
syldz61 Sağma süresini kısa tutun, hafif sıkı çamaşır giyebilirsiniz. O derdi çekmeyen bilemez gerçekten çok kötü bir şey. Ama yeni doğum olduğunuz için süt üretimi çok dengesiz şu anda, zamanla düzene girecektir.
rachelgreen_ O şu an çok yeni olduğunuz için öyle zamanla meme terbiye oluyormuş ben de sizin gibiydim her yer batıyordu süt akar giderdi sonra emzirememeye başladım mastit oldum sürekli ve bebek emmedikçe sağsam da süt azaldı yine de akma oluyordu ama ilk günlerdeki kadar olmuyordu biraz sabredin bebeğe bir şekilde tutturmanız şart silikon uçla deneyebilirsiniz bir zaman sonra bıraktırırsınız şu an yeter ki tutsun memenizi boşaltsın yoksa maalesef mastit bir döngüye giriyor geçmiyor:(