merry776_ Nazliezgi aa evet ben bunu yiyorum başka zannettim,ben kuru yiyordum siz sütle mi karıştırıyorsunuz güzel oluyor mu hamur kıvamı olur gibi denemedim
goktekizuhre1 Bende diyetteyim. 2 gün sonra 1 ay olacak. 86.5 le başladım şuan 76 yım. Görenler şok geçiriyor. Cokk iyi gidiyoruz sizi de azminizden dolayı tebrik ederim. ☺️
Birkullanici goktekizuhre1 ay maşallah ben bir buçuk aydır ancak 5 kilo verebildim, spor yapıyor musunuz 😊
goktekizuhre1 Birkullanici evet yapıyorum. Hem YouTube hem de eliptik bisiklet :) çok teşekkür ediyorum. Benim acelem olmasa bu kadar hızlı vermek istemezdim. Sizin verdiğiniz kilo bence çok iyi. Ne kadar yavaş o kadar sağlıklı ve geri de kolay kolay alınmıyor :)
Birkullanici goktekizuhre1 bende yürüme bandı aldım ama keşke eliptik bisiklet alsaydım çok övüyorlar 😊
goktekizuhre1 Birkullanici yürüme bandınızın eğer dikleştirme ayarı varsa dikleştirin. Yokuş çıkıyormuş gibi. Çok daha iyi sonuçlar alırsınız :)
Birkullanici goktekizuhre1 var sanırım öyle yapayım 😊ben düzenli spor yapıyorum diyet yapıyorum ama öyle büyük rakamlar gitmiyor tartıdan neden acaba, 😕