16 aylık oğlum gündüz tek uyku yapıyor. Gece uykusu malesef çok kötü. Uykusunda yatagın içinde resmen dönüyor duruyor bir sağa bir sola habire hareket halinde ee boyle oluncada uyku kalitesi çok düşük oluyor yani odasinı ayirmayi dusunurken bu şekilde asla ayiramam gibi saat başı kıvranıyor duruyor yenidoğan gibi 😵💫 sorun diş mi ne acaba ya bizede yazık günah bir gün aa bugunde uykumuzu alıp uyandik diyemiyoruz 2 saa yada 3 saat kesintisiz uyusak ona şükreder olduk.