Dün pikniğe gittik. Bir ark grubu gelmiş anneler ve çocukları.anneler çocukları salıp hic ilgilenmediler. En takık olduğum konulardan biri suyu boşa akıtıp sürekli su ile oynadılar 3 kere uyardım çocukları suyu boşa akıtmayin gidin parkta oynayın gibi. Bizimde kamelya suya çok yakın. Neyse çocuğumla ilgilenirken görmedim musluğu açık bırakmışlar su boşa akıyor. Gittim kapattım. 5 dk sonra çocuklar geldi yine üstleri sırılsıklam ayaklarında terlik vs yok oyun oynuyorlar. Bu sefer kızdım valla. Annelerinin umrunda değil. Onlar rahat oturacaklar diye böyle durumlar yaşandı. Lütfen duyarlı olalım evimizde suyu açıp bu şekilde izin vermiyorsak toplu alanlarda da izin vermemeliyiz. Benim cocugumda gördü gitmek istedi ben sadece sicakladigi için elini yüzünü ayağını kendim yıkadım. Ne güzel belediyeler alanlar yapıyor amacına uygun olarak kullanalım cop sorunu söylemiyorum bile