edbuuuu Merhaba. 22 aylık kızımin saçları uzamıyor. Napabilirim aynı durumda olan var mı acaba ? Cevredekleri görünce bende uzasın istiyorum kızımdan kucuklerin yasiylarin saçları uzun kiziminki uzamiyor. Bende bağlamak istiyorum artık kızımın saçını 🥹
Hiilyuss edbuuuu bağlamak uzatır demislerdi inanmamıstım ama sanırım gerçekten uzatıyor😂 lastık tokalarla bağlayın sıkıca
Pamukhanim_ edbuuuu Ecowell şampuan kullanıyoruz 8 aylık kızıma 3 aydır kızımın saçları uzadı güreşti resmen çok memnunuz bir de biberiye suyu kullanmaya başladık 1 haftadır ama faydası varmıdır bilmiyorum
milletsanakanalizemiolacak edbuuuu benimkininde saçları kısa kafayı şeye taktım saç kesme zamanları oluyor ya onlarda saçından biraz biraz kesmeyi düşünüyorum bi umut 😅
beyzzsenturkk_ oylesinebiri__ ben bi süre johnsons baby pembe olanını kullandım kaç kutu bitirdim bilmiyorum çok seviyorum simdi de isananın meyveli olanını kullanıyorum kızım 28 aylık saçları belinden bi karıs yukarda ekstra bisey kullanmadım bu aralar da saç sütü kullanmaya basladım
edbuuuu oylesinebiri__ oylesinebiri__ Dalin kullanıyorum. Ecolew diye şampuan duydum denedim ama etki etmeyi öyle
balkizlar edbuuuu saç kesim günleri var ona göre 3 kere kesin uzuyor.. kozmikbakım sitesine girp bakın her ay… aslan burcu günlerinde bir tutam kesin
oylesinebiri__ beyzzsenturkk_ evet çünkü araştırıp alırım içeriğine bakarım sizin dediğiniz markaya interneten bi yazın hakkında çıkan haberler kanserojen madde içeriyor makyaj malzemelerinde bile üretimi durup devam ettirilen bi marka para cezası kesildi şirkete
oylesinebiri__ edbuuuu ben bebeğime mustela kullanıyorum erkek olmasına rağmen maşallah kız gibi saçları var bağlıyorum mustela kullandınız mi
balkizlar edbuuuu kozmikbakım sitesinde her ayın başında yayınlanıyor her ay farklı… bir sürü seçenek var saç uzasın isteyen istemeyen bakım isteyen gibi.. detaylı okuyabilirsiniz ben okudum herkese en uygun uzatma ve bakım için aslan burcu günleri oluyor
milletsanakanalizemiolacak edbuuuu google yaz canım aylara göre saç kesme günleri diye orda çıkıyor denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum 😄