2 gün labne verdim, bu sabah da ishaldi. Ama değişkenlik gösteriyor kakası. Şimdi bu ishal dediğimiz olay sabah 1 kere yaptığı kakanın ishal şeklinde olması mı yoksa gün içerisinde bir kaç kere kaka yapıp ishal olması mı ? Bizimki sabah 1 kere kaka yapar, aynı şekilde devam ediyor ama ishal