caspermama Yaz geliyor gündüzler uzadı, gündüz uykularını az yaparsa akşama kadar dayanamıyor. Çok uyuduğu için bu sefer gece sık uyanıyor. Sizde durumlar nasıl?
babyboy_35 caspermama 14 aylık bebeğim sabah 7 de uyanıyor 10 gibi uyuyor 11 de kalkıyor 15.00 da tekrar uyuyor 16.00 da uyanıyor akşam da 20/21 arası uyutuyorum gece de 27373838 kere memeye kalkıyor 😂
beyza000 caspermama 13 aylık gündüz bazen tek bazen iki uyku yapıyor canı nasıl isterse. Son 3-4 gündür 9 da yatmaya başladı önceden 8 dedik mi uyurdu. Gece sayısız kalkıyor 1 kere gece beslenmesi yapıyoruz bunu kessem belki uyanmaz ama kesemiyorum o kadar ağlıyor ki saatlerce uyanık kalıyor uyumuyor vermeyince. Ben de gerçekten acıktigini düşünüp veriyorum çünkü sabah 4-5 gibi istiyor 🥲
aslymom babyboy_35 gece emzirmeyi kesmeniz lazım kesince gerçekten anında uyanmaları kesiliyor uzun uyuyorlar ve bu bebekler için doğru olan zaten bizim öyle oldu evde herkes sağlıklı uyku uyumaya başladı yani Bi de tek uykuya geçse tek uykusunu 2 saat uyur akşdam da direk 8 de uyur
babyboy_35 aslymom ben direk memeden kesmeyi düşünüyorum 😂😂 o derece gına geldi tam kesecektim hastalandı kıyamadım kaldı öyle
aslymom babyboy_35 kesebilirsiniz bende kestim komple ben hamileyim diye kestim ama sanırım öyle olmasa da kesebilirdim tabi ki size komple kesin diyemem ama ilk gece kestim o bile farkediyor gündüz gece ayrımı yapıyorlar gece emmiyor uyuyor düzenli gündüz yine 15 dkda bir mem mem diye geliyordu her bebek aynı mı bilmiyorum zaten normal değildi ya bağımlı gibi bir şey olmuştu ve inanın bırakınca çocuk kendine geldi 😁 ama şimdi biberondan süt e başladı sırf emme güdüsü olarak sadece uyurken az bi mama içiyor kendi de uyuyor artık o mem mem diye bağımlı çocuk gitti bazen diyorum bebekler gerçekten 1 yaşına kadar falan mı emmeli ya doğrusu ne acaba 🤔
babyboy_35 aslymom kesinlikle katılıyorum meme tiryakisi oldu yemin ederim evde tişörtlerimi yırtacak neredeyse 2 dkda bir meme meme 😂😂😂 ya mememi kesip ağzına vericem ya kesicem kesme ihtimalim çok daha yüksek
aslymom babyboy_35 😂😂😂 bende diyordum yok mu şişme bi meme falan niye şişme meme yok bebekler için 😂 gerçekten çok iyi anlıyorum normal olmayan bir şey olunca insan sağlıklı davranamıyor ama doktora falan danışıp kesebilirsiniz iştah az olunca da kestiriyor doktorlar
babyboy_35 aslymom valla düzenli doktorumuz var ama bebeğimle benim aramdaki konu doktoru bile ilgilendirmiyor kimse kusura bakmasın 😂