mariagamze valla öyle kolay bi süreç ki. İlk bi hafta 10 gün düzenli damla kullandım. Bebeğim 1 yaş civarıydı ilk 6 ay dışında emzirmek sorun değilmiş. Daha ameliyattan kalkar kalkmaz görmeye başlamıştım ama sanki hamamda gibi buğuluydu :) ertesi gün araba kullanabilecek kadar görüyodum. Güneş ışığına biraz hassastı gözlerim ama benim normalde de hassas.
Ya şöyle ilk 10 gün falan akşamları hafif batma oldu ama lens kullanıyorsanız bilirsiniz ki akşamları lens batar ya öyle bi batma aşırı değildi. Ben yıllardır zaten her akşam yaşıyodum kuruluktan onu.
İşlem iki göz toplam beş dakika sürdü sürmedi. Hiç bi şey anlamadan bitiyo valla :)
Dünyanın en güzel şeyi görmek kesinlikle öneriyorum. Bu yazdıklarım smile lazer yöntemi için geçerli bu arada, sanırım lasik yöntem acılı oluyormuş daha ama onu bilmiyorum.