Benimki dr 2 aylıkken grip oldu öksürüyor ve haplıruyordu doktorum hiçbir şey yapmaya gerek yok beklicez dedi ve öyke yaptık ateşi ve balgamlı öksürüğü olana kadar hiçbir şey vermenize gerek yok anne sütğ alıyorsa bol bol emzirin en iyi gelen şey o bir de doktoruna gözükün bugün isterseniz