esrayaren Kızlar ya kızım 3.5 yaşında kasık kısmında şişlik var ara ara kayboluyor kasık fıtığı gibi görünüyor ağrı yok ama öyle diyo.. kız çocuğunda kasık fıtığı olan var mı? Nasıl bi tedavisi var bilgisi olan var mı?
Zynpesila esrayaren ameliyatla alıyolar kızım 3 yaşında oldu yarım saatte çıktı ameliyattan uzun bi işlem değil
esrayaren Zynpesila ameliyat sonrası çabuk iyileşiyor mu ? Bir de nerede hangi doktorda yaptırdınız memnun musunuz?
Zynpesila esrayaren devlette yaptırdım Bakırköy sadi konuk bir tek narkozun etkisi geçene kadar ağladı uyudu falan sonra normale döndü hemen ağrı acı olmadı
esrayaren Zynpesila bizimde kolay bi şekilde olsun bitsin inşaallah 🤲 bir şey daha soracağım neden olmuş fıtık doktor birşey dedi mi? Yani ben tekrar olur mu diye korkuyorum şimdiye kadar öyle birşey yoktu çünkü sonradan oldu neden olduysa 😢
Zynpesila esrayaren benim kız çok ağlıyodu ve kendini sıkıyodu ondan oldu tekrarlama ihtilami var tabi
esrayaren Zynpesila benim kızım çok ağlamaz ama kabız sürekli zorlanıyo kaka yaparken falan ondan mı oldu acaba? Ailedede kuzeninde varmış yeni öğrendim bende küçükken o da ameliyat olmuş