acemianne___ Kızlar adetim 6 gün gecikti , normal de düzenlidir , bu ay sadece bir defa bir birliktelik yaşadık ve eşim korunuyordu , hamile olmamam gerekir ama neden bu kadar uzun da sürdü bilmiyorum uykularım kaçıyor artık , test yapmaya bile cesaretim yok
niloyaaa acemianne___ bi kere de olsa korunmadan ilişki yaşamışsınız niye hamile olmayasanız ki? Hamilelik zaten bi kerede olan bişey😅
Birbebetoannesi acemianne___ 2.bebişim de benimde cesaretin yoktu almaya test almak için 1 hafta kendimi öteledim en son da malesef korkunun ecele faydası yok dedim ve gerçekle sn ler içerisinde yüzleşmiştim 🤗
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala acemianne___ eşim korunuyordu , hamile olmamam gerekir Dur kız. Değilsindir öyleyse
tubanurrrr oylesinebiri__ geri çekilme korunma yöntemi değildir prezervatif te ilişki başlamadan takılırsa korur ondada kontrol edilmelidir yirtik yada delik olmamalı dir
oylesinebiri__ tubanurrrr dememiş ki geri çekilme veya prezervatif korunma yöntemini söylememiş yoksa bende biliyorum geri çekilme korunma yöntemi değil
aysebb acemianne___ Postu görünce test yaptınız pozitif çıktı zannettim 😊 Önce bi test yapın isterseniz
tubanurrrr oylesinebiri__ canım eşim korunuyor du demiş erkek sadece iki şekilde korunabilir geri çekilme ve prezervatif başka var mıydı ben bilmiyorum
Birbebetoannesi acemianne___ eveeet 😅 şu an 20 aylık 🫠 ve iyi ki olmuş diyorum her ne kadar yorgun olsamda … siz test yaptınız mı peki 🤗