acarrr1 20 günlükten itibaren uykuya dalması çok güçtü. Uyanık kaldığı süre boyunca da surekli ağlıyordu kac kez acillik olduk. Bu çocuğun bir seyi yok gazı var dediler gönderdiler. En son yüzündeki egzamalar sebebi ile doktora götürdüğümde süt alerjisi olabilir dedi. Alerji doktoruna yönlendirdi. Özel mama icmeye basladı ve yüzü icin krem verdiler. Ondan sonra uyanık kalma sürelerinde ağlamadı sadece uykusu geldiği zaman ağlamaya başlıyor. Bebeğim morarırcasına ağlıyordu çok üzülüyordum simdi 2 aylığız çok daha iyi. Büyüdüğü icin mi yoksa gercekten alerjisi olduğu icin mama rahatlattı mı bilmiyorum. Ama o haftalarda inanın çok çektim