fatmabarlas2025 Bebeğim haftaya 3 aylık oluyor. Doğduğundan beri kundaklıyorum. Ellerini çıkardığı zaman direk yüzüne gözüne götürüp ovuşturuyor uykusunu açıyor ama artık kundağı bırakmak istiyorum. Nasıl yapabilirim
nilimherseyim fatmabarlas2025 ayy aynı şekilde bizde öyleyiz havalar da ısındı ve 3 aylık oluyoruz nasıl bırakacağız acaba tecrübeli anneler lütfen yazar mısınız
busraeslemk fatmabarlas2025 benimde aynı öyleydi önce bir elini çıkarttım kundaktan uyuyana kadar elini tuttum öyle alıştı sonra iki elini çıkarttım yine bi elini tutarak uyuttum o şekilde alıştık benimde korkum oydu nasıl bırakacak diye ama ben bu şekilde kundaktan tamamen ayırdım
tospikk1 Kundağa nasıl alıştırdınjz bende onu sorayım hem üste çıksın doğdundan beri yapmaya çalışıyorum yaptığım an kıyamet kopuyo ellerini çıkaramıyo diye açınca uyuyo en ufak elleri hareket etsin uyanıyo geri uyumuyo 53 günlüğüz gece gündüz derin uyumuyo rahatça anlamadım
arslanbebek18 4 aydan sonra iyice hareketlenmeye başlıyorar zaten sağa sola dönmek için daralıyor öyle bıraktık biz
gmzzytn fatmabarlas2025 canım 1 aylık bebeğim var kundak asla istemiyor kolları dışarda olunca daha çok rahat uyuyor
nrbsrr Önce tek kol açıkta olacak şekilde kundaklayın ama sıkı değil, gündüz hiç yapmayın gece uykusuna geçince tek kol, yan döndürerek derken alışıyor
melislinaa fatmabarlas2025 ayy resmen ben bıraktığımda 6 aylık olmak üzereydi bebeğim 😂😂 hiç bırakmak istemiyordu bende aman uyusun yeter ki bende uyuyayım diye salmıştım biraz ilk iki gece kundakdız olduğu için çok sık uyandı geri uyuttum felan ilk iki gece zordu sonra alıştı yavaş yavaş
leyme fatmabarlas2025 valla ben bebeğim 4 aylık olunca bıraktım. Burdaki postlarda yazan gibi çok denedim (önce bi elini aç ona alışsın sonra diğerini yada uyuturken ellerini tut veya gündüz yapma sadece gece yap) çok derken gerçekten çok her yöntemi günlerce denedim ama asla bırakmadı bende geri kundak yapmaya başladım. Sonra bi pazar günü pikniğe gittik bebeğim tüm gün bebek arabasında uyumak zorunda kaldı kundaksız akşam eve geldiğimizde yıkadım uyku tulumu giydirdim (evde zaten vardı yazlık ve kolsuzdu) ve öylece uyudu o zamandan beri hep kundaksız yatıyo ilk günler tabi uyanması bi kaç sefer oldu ama ellerini kontrol etmeyi öğrenince halloluyor herşey
minnakkofte fatmabarlas2025 dümdüz biraktim dün çok sıcaktı ve giydirmedim bir iki sıçradı ama uyanmadı bugün de aynı şekilde sicramadi bile hatta benimki 4 aya yakın 🙂