Merhabalar
Kızlar 36 günlük bebegım var .bebek doğduğundan beri sütüm geldi ama ,sağolsun yanımdaki karışanlardan dolayı sütüm az diye ,çocuk anlamasın diye mamayı dayadılar.ben yinede emzirmeye özen gösterdım . Çünkü emzirmeyı bırakmak istemiyorum.Göğüs uçlarım yok ,biberon gibi tutamıyor haliyle ,şuan güzel sütüm geliyor ama savaşıyor memeyle ,ağlıyor emerken ,yoruluncada uyuyor en fazla memede. O yüzden doğru düzgün emmediği için bebek büyüyor sinyali gitmiyor göğüslerime,şuan 60 ml falan süt geliyor sağdığımda. Haliyle doymadığı için ,mamayı da veriyorum her uykudan kalktığında . Gece yatarken falan .
Mamadan kurtulmak istiyorum. Sağlığı için anne sütünü içsin istiyorum. Memeye nasıl alıştırabılırım ,plastık uçları istemedi 😒
Yada göğüs ucum nasıl büyür var mı bir yöntem çaree😞😞😓