Kızlar merhaba kızım iki yaşında az önce ben burnunu silerken birden sinirlenip ağladı nefes almadı sıktı kendini bir morardı gözleri değişti sanki birkaç ay önce de yine böyle birden oldu katılma nöbeti midir sizce korkmam gereken bir şey var mıdır zaten normalde takıntılıyım nörolojik ne olabilir ki