Merhabalar.
Bebeğim 11 ay 18 günlük, sanırım uyku gerilemesine girdi. 10 gün oluyo gece beslenmesini kestim. Desteksiz olmasa da çok az bi destekle uyku düzenimiz var. 1 er saatten 2 uyku yapıyo. Yaklaşık 1 haftadır gece uykuları çok bozuldu. 3 gündür de uyanıp 2-3 saat uyanık kalıyo ve sürekli ağlıyo uyutma beni diye.
Sizler neler yaşadınız bu süreçte ne yapmam lazım bilemiyorum. 1 haftada çok yoruldum. Uyanık kalmasının yanı sıra yarım saatte bir uyanıyo