Annelikdeneyimim- Kızlar bebeğim biz ailecek uyuz bulaştı birinden bebeğimin geçti ama eli sulu kabarcık şeklinde şişip patlayan yara oldu fuccicort verdi doktor ne zmaan geçicek başına gelen varmı hasta oldhm stresten
HuysuzKelebek Annelikdeneyimim- çok geçmiş olsun bi tanıdığımda olmustu. Özel bi krem karışım eczaneden hazırlayıp vermişlerdi iyi geldi demişti Ve hijyen heryeri herşeyi günlük yıkayıp değiştiriyordu Dilerim bian önce atlatırsınız.