kctrk ben bıraktım kendi kendime hem de. 3 Ay kullandık. Artık kafayı yemıstım oyle bir takmıştım ki bir suru sey yaptım yok benimki doymuyordu sanki. Zaten dogdugunda kuvozde kaldı diye ememedı sutum gec geldi o yuzden. Sonra cıkınca kılo alımı az diye mamaya basladık. Neyse artık 3 aya dogru kafayı yedim baktım hal ıyı degıl. Amann dedim anne sutu alıyor nasılsa mama da alsın. Bosverdım. Sonra denıcem dedim sabahtan aksama kadar her mızırdandıgında meme verdim. 3 saatte bir mama verirken gunde 3 e dusurdum sınra 2 ye. Sınra da tamamen kestim. Zaten emdıkce artıyor gercekten. Mama verirken 3 saati bekliyorsun mecbur. Ama emzırırken 30 dk bile olmuyordu bazen arası. Haliyle sut artmaya basladı simdi 11 aylık anne sutuyle devam ediyoruz kılo alımı da iyiydi ben mamayı kestikten sonra. Tavsiyem bol bol emzırın. Benim sutumu sadece bu arttırdı. Vee bıberona alısınca meme tutmak istememe sinyalleri veriyor iste orası sıkıntı zıplayarak hoplayaral bir sekılde tuttuyordum. Allah yardımcınız olsun aynı yollardan gecen o kadar cok anne var ki