kctrk tabiki,ek takviye bişeyler de kullandım ama bebek emdikçe arttı zaten meme çevresindeki kahverengi kısmı uyaran en güzel şey bebeğin emmesi, sarılıktqn dolayı yoğun bakımda yattı çıkınca mama başladık ama hem mama hem meme ayarlaması yapamadım sürekli mama cc yükseltmemi söylediler içim rahat etmedi danışmanlık aldım devlet hastanesinde çok memnun kaldım, 2 aylıktı bıraktık hamdolsun bi daha da başlamadık,suan 8 aylık oldu kızım