Oğlum konuşmuyor 4-5 kelimesi var anlamlı işaret ederek anlatıyor. Parmak emme var, ara ara çocuk masturbasyonu da yapıyor. Yemek video izleyerek yiyor(yaptım yanlış biliyorum ama çaresizlik) elimizden geldiğince ilgileniyorum çalışıyorum hafta içi bakıcısı bakıyor evde kamera var oda iyi bir abla. Çocuk pisk gittik daha önce bu masturbayon parmak emme için yapacak bişey yok dedi daha küçük neyse 2 gün önce dil ve konuşma terapistine gittim oda birde Ergoterapi git dedi gidicem elbet ama hepsi haftada 2 şer defa gel diyor işin bir de maddi boyutu var evim ilçe de 90 km işten izin sürekli almakta problem çevremdekiler de yok acele etme bilmemkimin çocuğu şu yaşta konuştu diye yorum yapıyor ruhum daralıyor üzülüyorum terapistlere hem gitmek istiyorum hem istemiyorum bilmiyorum canım skkın durumu benim gibi olan var mı nasıl bir yol izlediniz terapistlerden fayda gördünüz mü yorumları bekliyorum