Benim bebeğimde 5 aylık olucak haftaya, malesef o da öyle ilk uykusuna yattığında yaklaşık 3 4 saat uyuyor. Sonra uyanıp saat başı emmek istiyor sabaha kadar. Çok kısa emip bırakıyor. Açlıktan değilde uykuya dalmak için memeye ihtiyaç duyup uyanıyor sanırım. Emziğe alıştırsanız belki rahat edersiniz benimki malesef emzik emmiyor. Uyandıkça verirdim tutardı ama malesef istemiyor