zynpmv Bütün sütler ziyan olacak diye korkuyorum sizler ne yaptınız bebeğiniz içmek istemeyınce, emzik ve biberon tutturamadım. 3,5 aylık oldu. Sanki içmeyecek gibi süt anne gibi sütleri mama yıyen bebeğe veren oldu mu acaba
BortcecineG Gündüz verdiğimde benim oğlumda icmiyordu. Gece çok acıktığı ilk uyanmasında biberonla verdim. Biberon bende hiç kullanmamistim ilk almak istemedi ama emme pozisyonunda icirdim 🙄. Yoksa boşa gidecekti ilk sutler daha yararlı. Mamaya karıştıran akrabam da vardı.
butterflyy_ Gerçekten buzluğa giren sütü bebek içmiyor ya ben de ne yapsam içiremezdim o yüzden buzluğa hiç atmadım dolabın altın da bi kaç gün durdu eskileri önce yenileri sonra verdim sırayla buzluktakini de aşağıya alıp dolapta çözünmesini bekledim gece uykusunda vermeye çalıştım yani