Kızlar oglum 11 aylık. Atesı durduk yere yukseldı doktor bogazı kotu dedi augmentın basladık. Ateslenmıstı ama ıshal yoktu 2 gun dayandık zaten antıbıyotıksiz. Antıbıyotık almaya basladık sadece 2 kere verdim ıshal oldu. Yanı bu kadar kısa surede ıshal yapar mı bu ılac. Internette daha sonra ishal olabılır diyor. Kullanan varsa bilgisi olan yazsın lutfen. Rota falan mi acaba diyorum. Bugun 6 7 kere yaptı kakasını. Korkmaya basladım su gıbı yemek de yemedıgı ıcın su gıdıyor resmen.